POLITICA DE REZOLVARE A RECLAMATIILOR UTILIZATORILOR FINALI


  1. Modalitatile in care utilizatorul final poate inainta o reclamatie. Pentru diverse sesizari sau reclamatii, clientul ne poate contacta prin telefon sau email, informatii ce se gasesc si la sectiunea Contact, sau ne poate trimite un email la rezervari@viladelalugas.ro
  2. Date de contact pentru primirea reclamatiilor:

Numar de telefon: +40747508945
E-mail: rezervari@viladelalugas.ro

  1. Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 09-17, Luni-Vineri.
  2. Date obligatorii continute de reclamatie:

Nume si prenume
Numar de telefon
Adresa de e-mail

  1. Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea neregulilor.
  2. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor: 30 de zile calendaristice
  3. Raspunsul la reclamatie va fi transmis prin e-mail.
  4. Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi rezolvate pe cale amiabila prin acordul partilor
  5. Clientul/utilizatorul are urmatoarele drepturi:

De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamatiilor;
De a se adresa instantei judecatoresti competente.

Cu stima, 

VILA DE LA LUGAS SRL